środa, 29 sierpnia 2018


Czy zastanawiałeś się kiedyś jak to jest stracić swoje dotychczas ustabilizowane życie i w jednej chwili przestać o tym wszystkim pamiętać? Wyobrażałeś sobie, co muszą każdego dnia przechodzić osoby borykające się z amnezją? Chciałbyś nie wiedzieć nic o swojej egzystencji i poznawać samego siebie na nowo? Odkrywać każdy szczegół, czuć się zagubionym we własnym JA. Powiadają, że amnezja jest zaburzeniem, które powstaje na skutek uszkodzenia pewnej części mózgu, innymi przyczynami może być szok emocjonalny lub nagła zmiana temperatury. Brzmi ciekawie nie sądzisz?

IF WHAT WE HAD WAS REAL

Jestem Anthony, od 31.07.18 piszę dziennik by już nigdy niczego nie zapomnieć, a przynajmniej tak mi się wydaje. Nie jestem pewny, czy kalendarz w miejscu, w którym się znajduje jest aktualny. Niczego nie mogę być pewny, stoję przed trudnym zadaniem, nie wiem ile czasu już minęło, chcę poznać prawdę o sobie, pomożesz mi w tym? Z moich dotychczasowych obserwacji wynika, iż znajduję się w niewielkim miasteczku Alpen Claire, nie miałem jeszcze okazji poznać mieszkańców, zasoby jedzenia powoli kończą się w moim domu, będę musiał zaryzykować i wyjść do ludzi. Boję się pytań, boje się siebie, nie wiem co powiedzieć, gdy zapytają kim jestem i skąd pochodzę, oraz jak tu się właściwie znalazłem... sam chciałbym to wiedzieć. Obudziłem się w tym mieszkaniu, leżałem na łóżku, nieco obolały, miałem liczne siniaki i zadrapania, możliwe, że przed znalezieniem się tutaj odbyłem z kimś walkę, lub przed czymś uciekałem, a może przed kimś. Kim jestem?


GG: 65831261

2 komentarze:

  1. Uważaj, o co prosisz, bo przypadkiem to dostaniesz... Nie wywiniesz się. 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesujące 😏 spełnisz każde moje życzenie?

      Usuń